Zacílení klientů 2018

Provozujeme x PPC kampaní pro naše klienty.Proč PPC?

  1. Přivedeme nové klienty na Vaše www stránky.
  2. Získáte nový okruh sledujících klientů
  3. Máte www stránky nebo Facebook a nekontaktují Vás?

    Být Vašim zákazníkům neustále na očích, lehce se řekne, ale jak to udělat?
    Jednoduše, používejte PPC reklamu na www nebo na firemním Facebooku!

    Nabídku PPC můžete zacílit na:

    ppc

    1. Zaujetí příspěvkem stránky
    2. Označení stránky “To se mi líbí”
    3. Přechodem na webovou stránku (nabídka)
    4. Instalace Vaší aplikace
    5. Kliknutí na anketní otázku
    6. Reakce na událost
    7. Využití nabídky
    8. Přímý prodej Vašeho produktu či služby

Co PPC reklama umí a co získáte?

  • Platíte pouze realizované prokliky na www / FB
  • Inzerujete přesně tam, kde Vaše produkty a služby uživatel hledá = “cílená reklama”
  • Rychlé “poražení” konkurence
  • Akce, Slevy, Výprodeje
  • Průzkumem zjistíte co zákazník hledá
  • Přeskočíte firemní SEO (klíčová slova)
  • Sezónní nabídka
  • Oslovení vybraných věkových skupin, pohlaví, lokality, zaměření zákazníka podle zálib.

6 Kožešnictví Slezák Hlavní stránka

Cílem PPC reklamy je zachycení stávajícího, nebo potencionálního zákazníka a to buď:

Přímým jednorázovým prodejem produktu či služby


Dlouhodobým sledováním nabídky, která informuje, nabízí, zprostředkovává, upozorňuje, atd…
2 JAK NA AUTO Hlavní stránka 2 Kožešnictví Slezák Hlavní stránka 3 OK levně.cz Hlavní stránka
Doba spuštěné PPC reklamy a cena PPC reklamy není stanovena. Záleží pouze na Vás! Můžete investovat dle Vašich možností a potřeb Vaší firmy.

Spojte se s námi

.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress