Supervisor – aplikace pro volání
Potřebujete mít přehled o svých klientech?
Aplikace Supervisor, byla vytvořena pro snadnou správu stávajících a potenciálních klientů. Umožňuje ve Vaší společnosti koordinovat práci marketingových poradců a telefonních operátorů. Tato aplikace Vám umožní velmi jednoduše sledovat stav kontaktu každé společnosti a práci operátorů. Je zde možné vyhodnocovat a zpětně vzájemně koordinovat přidělenou schůzku od operátora k obchodnímu zástupci a zpětně k operátorovi.
S námi vysledujete:
- Databázi stávajících zákazníků
- Databázi potencionálních zákazníků
- Stav hovoru – možnost vyhodnotit komunikaci s klientem přes operátora, s možností zadání statusu OK hovor, volat později, nezájem, záznamník, fax, nebere, atd…..
- Úkoly – při zadání statusu volat později Vám aplikace nabídne kdy kontaktovat klienta a sama Vám na určený den klienta připomene
- Obchodní zástupci – aplikace Supervisor Vám umožní rozdělit potencionální klienty do příslušných regionů a následně umožní přidělit osobní schůzku pouze tomu poradci, kterému je daný region přidělen
- Sledování již přidělených schůzek v kalendáři obchodních zástupců
- Možnost zadání xxx operátorů
- Možnost zadání xxx obchodních poradců
- Zapsání nových kontaktů do již naimportované databáze klientů
- Fakturaci klientů – umožňuje vysledovat dobu pro opětovné vystavení faktury na další období + zda faktura byla proplacena
- Technická data – umožní zapsání dalších dat specifikovaných zadavatelem
- Report – report vysleduje a přesně online vyhodnotí práci operátorů
- Možnost úpravy aplikace Supervisor přímo pro Vaši společnost